grupy news pod win2k -problem

Autor: vv <tupis_at_elb.vectranet.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 21:38:51 MET DST

czesc. mam taki problem: na jednym kompie winMe i win2k.
Pod winMe w Outloku mam kilka newsserwerow ( task, tpi atman) jak sprawdzam
grupy wszystko jest ok. Robie restart kompa i uruchamiam win2k. W outloku
mam ustawione te same serwery ale jak chce sie polaczyc to wywala mi 502 You
have no permission to talk. Goodbye. kod bledu 800ccca0. Wszystkie
ustawienia takie same jak pod winMe wiec co jest nie tak?? A dla ciekawosci
powiem ze news.atman.pl dziala pod win2k. (dosc kiepsko ale jednak - a
pozostale wcale ) Pierwotnie myslalem ze to admin cos zablokowal po z netu
korzystam przez kablowke, ale on stwierdzil ze nic nie blokuja no i w koncu
na tym samym kompie pod winMe wszystko dziala jak trzeba. Taka sama sytuacja
jest gdy uzywam GrabIta czy Dialoga 40tude wiec to nie chodzi o czytnik. czy
ktos jest w stanie rozwiazac taka zagadke ?