Partition megic 8.0 win XP -padl

Autor: TP <SNUREK6_at_WP.PL>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 19:49:47 MET DST

WItam

Na kompie mam windows XP home edition, mialem jedna partycje c:\ 40 Gb,
uzylem Partition Megica 8.0 zeby podzielic ta partycje na 2, proces
tworzenia nowej parycji sie skonczyl bez problemu, ale teraz WINDOWS nie
wstaje, wyswietla uruchom w sefe mode, last good configuration, normall
startup po wybraniu ktorejkolwiek z opcji przez chwiel pokazuje sie
ladowanie systemu i nagle czarna dziura i komp sie restartuje, chcac
wyswietlic katalogi dysku c:\ uzywajac command promptu wywala jakies bledy.

Wiem ze jest taki plik ktory odopwiada za uruchomienie systemu, ale nie
pamietam jak sie nazywal

Prosze o pomoc

Dziekuje