programy msdos - brak pliku

Autor: Sebastian Jedruszczak <jondro_at_o2.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 10:44:15 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczow
Chodzi o system windows 2000
Moj problem polega na tym ze nie moge uruchomic zadnego pliku, programu
(.exe, .com) dosowego, przy probie wywolania wyswietla sie komunikat:
"Nie znaleziono pliku"

czasem wyswietla sie komunikat
"Nie znaleziono pliku ... tu nazwa pliku ktory uruchamiam ... system
windows wymaga tego pliku, aby uruchomic ... tu nazwa pliku ktory
uruchamiam ..."
Nazwa pliku jest podana z pelna sciezka do pliku.

Heh wyglada ze chodzi tu nie tylko o dosowe aplikacje ale duza czesc
oprogramowania dziala bez problemu nie dzialaja wybiorcze, np.
rachmistrz, subiekt, gieki typu kulki, slownik collinsa.
Stalo sie to juz dawno temu wiec nie jestem wstanie powiedziec jakie
czynnosci wykonalem bezposrednio wczesniej, zostawilbym to w spokoju ale
akurat potrzebuje rachmistrza (dosowa wersja)
Szukalem troche ale na taki przypadek nie natrafilem na grupach.
Myslalem ze moze brakuje mi jakiegos pliku odpowiedzialnego za
uruchamianie tego typu programow zauwazylem ze msdos.sys i io.sys sa
puste ale znalazlem ze to pozostalosci po instalacji i normalna rzecz ze
sa puste, wiec moze ktos ma jakas rade co z tym poczac?
Domyslam sie ze reinstalacja zalatwi sprawe ale szukam jakiegos innego
sposobu.
Prosze o pomoc.

--
pozdrawiam