Re: Otoczenie sieciowe albo raczej brak

Autor: Tomasz Grygierek <gryg_at_o2.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 21:19:40 MET DST

RS> No to MUSI być jakiś firewall aktywny, jeśli protokół
RS> IP jest poprawnie skonfigurowany. Sprawdziłeś usta-
RS> wienia IP?

Sprawdzalem, protokoly kilka razy instalowalem i nic.

RS> Usługi sieci Microsoft Networks są "przybindowane" do inter-
RS> fejsu sieciowego obsługującego LAN?

Hmm nie rozumiem, mozesz przyblizycz znaczenie "przybindowanie" uslug
sieci Microsoft Networks do interfejsu LAN? Bo nie kapuje oco chodzi.

Dodam moze jeszcze taka wzmianke ze byl xp nowy postawiony na FAT32 a
ja chcialem to na NTFS bo potrzebowalem uprawnienia, i skopiowalem
caly dysk, sformatowalem na NTFS, skopiowalem spowrotem i dalem
ponowne zainstalowanie xp co mi dalo ze nie musialem instalowac
zadnych programow. Mialem pewien problem z modem tzn nie mozna bylo
stworzyc polaczenia ale sobie poradzilem, tylko to mi zostalo.

--
 GG#2463514
 Tomasz                            mailto:gryg@o2.pl