Problem przy instalacji drukarek na LPT w win2000

Autor: Dariusz Nowak <dario_wori_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 20:47:24 MET DST

Witam i pozdrawiam- nie mogłem znaleźć a archiwum grupy więc mam taki
problemik jak w temacie - po uruchomieniu kompa, win2000 wykrywa drukarkę HP
LJ 4L, potem ją instaluje po czym na koniec mówi że niepoprawna nazwa
drukarki i przerywa instalację ;( próbowałem przy różnych drukarkach - np
Panasonic 1150, Canon Multipass M70 - i problem ten sam - co ciekawe przy
Canonie program do obsługi się zainstalował i widzi fax a przy chęci
instalacji drukarki to problem jak wyżej - POMOCY !! Problem wystąpuje w
firmie kurierskiej - pozdrawiam Dariusz Nowak