Re: Nowy Xp

Autor: Hobbit <nie_zapomnisz_mnie_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 15:43:36 MET DST

Był 8 czerwiec (wtorek) godzina 15:26, gdy *Adamus* napisał(a) i ogłosił(a)
na - pl.comp.os.ms-windows.winnt

> Witam
> Zainstalowałe XP jeszcze go nie zarejestrowałem .
> Jezeli teraz z formatuje dysk, zmienie plyte glowna i ponownie zainstaluje
> XP nie bedzie problemu z rejestracja
>

> Dzieki za pomocf

Oczywiście. Nie będzie problemu. Windows bez rejestracji i aktywacji działa
przez 30 dni.
Mądre posunięcie. Zmiana kompa (lub jego ważnych podzespołów), instalacja
windy, rejestracja i aktywacja.

P.S.
Rejestrację i aktywację można przeprowadzić kilka razy (sama zrobiłam to 4
razy).
Raz tylko miałam rozmowę z panienkami z infolinii i zarejestrowały.

Bogumiła K. - bogusia.k[@]gazeta.pl
Żyjemy jeszcze w czasach, kiedy bezpiecznie
można wyłączyć komputer.