Re: Blad w windows XP

Autor: Paweł Filipiak <pfilipiak_at_poczta.fm>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 12:58:43 MET DST

Użytkownik "Ziomall" <mvbznyy666@gyra.cy> napisał w wiadomości
news:ca43e7$gmb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No wlasciwie to sam nie wiem? :) Chyba ta windowsowa wylaczylem jak
> walczylem z p2p? No nic w kazdym razie sprawdze to. Dzieki za pomoc.

Windowsowa będzie zupełnie wystarczjąca, jeśli chcesz się obronić przed
atakami z zewnątrz. Nie chroni natomiast przed niekontrolowanym łączeniem
się Twoich aplikacji z siecią (trojany, szpiegujące badziewia itp.). Jeżeli
jesteś pewien, że masz "czysty" system to w zupełności wystaczy. Niestety
żadna nie będzie przydatna, jeżeli w trakcie "walki" z p2p lub innym softem
który "nie chce chodzić" ustawisz regułę firewalla "allow any". Reguły
zezwalające trzeba włączać tylko wtedy, gdy jest to rzeczywiście niezbędne.
I na pewno nie na zasadzie "pozwól na wszystko"

--
pozdrawiam,
Paweł Filipiak, gg 2791867