Re: Wirtualny LAN - jak?

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 22:38:35 MET DST

Poke wrote:

> Jak stworzyc miedzy kilkoma komputerami takie polaczenie aby "oszukac"
> Windowsy (konkretnie w2k) i aby zobaczyly komputer w Interecie jako
> lokalny. Czyli jednym slowem: komputery sa w internecie a ja je widze w
> otoczeniu sieciowym i sa traktowane i przez system i oprogramowanie jako
> lokalne.

rozwiazanie 1
otworzyc odpowiednie porty na swiat (a raczej tylko do konkretnego
komputerka) - on robi to samo, wpisy w LMHost i juz powinno banglac. W
zasadzie najlepiej bedzie jak miedzy tymi dwoma sieciami zostanie
otwarta pelna komunikacja.

rozwiazanie 2
stawiasz jakis serwerek do ktorego tamten kompure laczy sie poprzez
prywatne polaczeni (VPN) i pracuje w twojej sieci

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl