nienadzorowany skrypt do backupu [w2k]

Autor: Marcin <mb159_nspm_at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 10:36:55 MET DST

Witam,

Przygotowuję skrypt do backupu serwera w2k,
Zalożenie jest takie, że mam ustawić wykonywanie
kopii codziennie w nocy, ale taśmy będą wkładane
do streamera 1-2 razy w tygodniu (nieregularnie).
Chcę zatem przygotować backup nienadzorowany
(ntbackup z przełącznikiem /um), który ma zapisać
dane na dowolnej włożonej taśmie, niszcząc poprzednią
zawartość.
Przeczytałem http://support.microsoft.com/?kbid=314844
i mam jedną wątpliwość, co oznacza zdanie:

<cytat>
Program Ntbackup nie zapisuje danych na żadnej taśmie innej
niż oryginalna (pierwsza) taśma zestawu kopii zapasowej;
aby program Ntbackup mógł użyć jakichkolwiek dodatkowych taśm,
należy je ręcznie przygotować przy użyciu
Menedżera magazynu wymiennego.
</cytat>

Czy to oznacza, że ntbackup nie użyje _dowolnej_ taśmy,
która znajdzie się w napędzie?

M.