Re: Program do archiwizacji danych sieciowych

Autor: Marcin M. <xpascal_at_klub.wesolego.spammera>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 10:04:06 MET DST

Użytkownik Grzegorz napisał:

> Witam
>
> Poszukuje jakiegos programu do robienia archiwizacji danych .
>
> Mam w sieci 2 servery i musze robic backup baz danych znajdujacych sie na
> tych kompach.
> Szukam jakiegos programu dla Windows w ktorym mozna ustawic robienie backupu
> konkretnych katalogow o konkretnej godzinie na kilku komputerach z
> wykorzystaniem sieci.
Najprostsze i najtańsze:
Ustawiasz na każdym z komputerów eksportowanie baz do pliku, potem pliki
z eksportami backupujesz poprzez sieć.
hint: net use, at, ntbackup lub backup genie
Jak dobrze ustawisz skrypty i dobierzesz czasy to działa bez pudła.

Jeśli możesz kupić soft komercyjny dla Windows to zdecydowanie ArcServe
9 i agenci do baz danych. Moim zdaniem oprogramowanie Arcserve jest
warte swojej ceny.
Do niektórych streamerów dołaczali np. Tapeware, ale w porównaniu do
Arcserve to jest syf, bo Tapeware jest bardzo kapryśnym oprogramowaniem.

Gdybyś miał streamer pod Linuksem tobym polecił Ci Baculę, to naprawdę
niezły soft, ale nie ma i nie będzie wersji silnika backupowego (są
agenci) pod Windowsy.

Marcin