Aktywowalem XP na dwoch komputerach!

Autor: Jan Werbiński <ja--n------w_at_fot----oj----w.com>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 09:44:10 MET DST

Mam XP OEM na stacjonarnym pececie zaktywowany jakiś czas temu.
Chciałem przetestować XP na starym notebooku (po teście natychmist
skasować), zainstalowałem tą samą kopię, uruchomiłem aktywację i... udało
się. :-O

Dzwonię do Microsoftu pytając jak to możliwe i nie uzyskałem żadnej
konkretnej odpowiedzi. Chciałem jakoś anulować instalację, ale to
niemożliwe. :-)

Jestem zdziwiony jak to możliwe? Mam ten sam XP na dwóch komputerach
aktywowany. Pół roku temu robiłem podobny eksperyment i na tym samym
notebooku aktywacja się nie udała komp sugerował telefon do MS.

Czy będę miał jakieś problemy z ponowną aktywacją na pierwotnym PC jeżeli
zmienię istotne elementy PC?

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/