Re: zablokowanie komputera

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <oynpx.sbk_at_2pbz.cy_ROT13>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 15:10:02 MET DST

piotr wrote:

> ma to sluzyc temu iz, mam jadne aplikacje ktora do dzialania wymaga
> zalogowanego komputera i chce aby kom sie zalogowal i odrazu zalokowal a nie
> dopiero po jednej minucie jak to umozliwia wygaszacz

Proponuję w autostarcie umieścić pliczek *.cmd o zawartości podobnej do:

sleep 60
%windir%\system32\rundll32.exe user32.dll,LockWorkStation

Efekt: system odczeka od uruchomienia np. 60 sekund i następnie
zablokuje system. Do uśpienia programu wymagany jest jednak zewnętrzny
program - tu konkretnie Sleep.exe 1.0 - do znalezienia IIRC na
http://www2.gol.com/users/trane/programming/programming.html

--
--=== Black Fox ===--
--== GG: 1138706 ==--