Windows XP i drukarka HP670C

Autor: Zenek <sub11_at__WYTNIJ_TO_go2.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 00:42:05 MET DST

Witam!

Mam drobny problem z XP i drukarką HP 670C. Generalnie jest ona
rozpoznawana prawidłowo przez
system, wydruki są także prawidłowe zarówno w kolorze jak i
czarno-białe. Problem polega na tym iż
w ustawieniach drukarki nie mogę ustawić jakości wydruku w kolorze na
600x300 dots per inch. Mimo iż
wybieram najlepszą jakość w dalszym ciągu mam tylko 300x300 (ustawienie
dla NORMALNEJ jakości).
Jeżeli chodzi o tryb czarno-biały to nie ma z nim żadnych problemów tz.
ustawiane jest 600x600, czyli
najwyższa możliwa rozdzielczość dla tej drukarki w tym trybie.

Po wybraniu opcji NIESTANDARDOWA, także nie ma możliwości wybrania
jakiejkolwiejk innej niż
300x300 rozdzielczości (okno wyboru jest cały czas nieaktywne) dla trybu
kolorowego.

Czy to to jest błąd sterownika w XP (używam standardowego sterownika
systemu bo nigdzie na sieci
nie mogę znaleźć nic innego), czy może trzeba coś jeszcze gdzieś ustawić?

Z góry dziękuję za pomoc...

Zenek