Re: Import rejestru w XP

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 21:21:20 MET DST

Rick wrote:

> Mam winde XP pro edition. Kiedyś wyeksportowałem do plik.reg cały rejestr
> systemu ( edytor rejestru -> Plik -> Eksportuj ).
> Kiedy winda zaczeła siadać to chciałem zaimportowć ten plik.reg. Wykonałem
Co dla ciebie oznacza winda zaczela sieadac?? - zdajesz sobie sprawe ze
po przywroceniu takiej kopii rejestru tylko czesc oprogramowania
instalowana pozniej itp przestanie ci dzialac a caly system IMO Moze sie
zachowywac lekko dziwnie - zalezy co od tego czasu bylo instalowane

na przyszlosc - wykonaj sobie kobie ntbackup albo czyms takim lub uzywaj
   fukncji przywracania stanu systemu (chociaz ja tego akurat nie lubie)

> edytor rejestru -> Plik -> importuj... Niestety konczy sie to niepowodzeniem,
> a na ekranie mam komunikat : "Nie można zaimportować plik.reg : nie wszystkie
> dane zostały pomyślnie zapisane w rejestrze. Niektóre klucze są otwarte przez
> system lub inne procesy."

ano zdarza sie
> Czy można to zrobić pod DOSem np.zaladować system z dyskietki i zaimportować
> rejestr bez startu mojego XP ?
prawde mowiac nie spotkalem sie z toolem ktory by importowal zapisany
plik .reg do pliku rejestru w trybie off-line. Ja w takich wypadkach
podkladalem jak co ju zkompletny plik rejestru z backupu ale tutaj tego
nie da sie zrobic

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl