Re: Instalacja Exchange 2000 Server -Problem

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 18:55:52 MET DST

Marek wrote:

> [...]
> Postawiłem server 2000 i prubuję zainstalować Exchange 2000 Server i dupa
> Mam komunikat:
>
> The componenet "Microsoft Exchange Messaging and Collaboration Services"
> cannot be assigned the action "Install" besause:
> - A server object for this server (nazwa serwer) alredy wxist in the
> Administrative Group "Firs Administrative Group"
> You must either remove this server object before instaling, or run setup
> with the "DisasterRecovery" switch you are attemting to recovery this server
>

> Przejołem serwer po jakimś Adminie i teraz i po jego zabawach nie można
Przejales

> zainstalować Exchenga, wiem że nie był nigdy instalowany na tym serwerze na
> którym ja chcę. Co to za komunikat i co z tym zrobić

Widoczeni jednak ten Exchange byl tam juz instalowany - workeround
najprostszy to nazwa swoja grupe administracyjna inaczej niz "First
Organization Group" - nie wplynie to na prace twojego serwera.
Rozwiazaniem lepszym byloby posprzatanie w AD w kontenerze konfiguracja
po tej poprzedniej instalacji

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl