Re: W dalszym ciągu problem z IE

Autor: maranta1 <maranta1_at_o2.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 17:49:25 MET DST

> Nie za bardzo - to może być efekt pracy jakiegoś debuggera -
> nie instalowałaś czegoś takiego może?

:( co to jest debugger???
Nazwa się kojarzy jakby z uruchamianiem, ale nie wiem...

> Poza tym, równie dobrze może być problem ze sprzętem, jak
> i z aplikacją. Niezły bigos... :(
> A dziennik zdarzeń 'mówi' coś na ten temat?

Dziennik zdarzeń w dziedzinie Aplikacja: błąd, źródło Tlntsvr, opis- funkcja
WSAGetLastError() zwróciła błąd: użyto adresu niezgodnego z żądanym
protokołem.
W dziedzinie System: źródło Service Control Manager, opis- nie można
uruchomić usługi General Purpose USB Driver (adildr.sys), nie można
uruchomić usługi EIO.
I to wszystko, tyle, że zauważyłam, że te błędy powtarzają się od dawna,
zanim wystąpiły problemy z IE...