spowolnienie XP

Autor: danonwoj <wdaniun_at_MAPSo2.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 13:44:14 MET DST

witam,
posiadam XP Pro i nigdy nie miałem z nich większych problemów do czasu gdy
założyłem stałkę i zacząłem ściągać uaktualnienia. W pewnym momencie
spowolnił mi mocno komp, zaczął się prawie wieszać, zrestartowałem dziada i
później nie chciał startować win. REinstalowałem. Na początku było spoko.
Parę dni po instalacji zainstalowałem poprzez windows update uaktualnienia
(w większości dot. zabezpieczeń, lub błędów w IE, SP1 lub SP1a nie
instalowałem). I znów mi spowolniło kompa. W związku z tym, iż instalowałem
hurtowo, nie wiem która to nakładka, bo wcześniej nie sądziłem,że to może to
być przyczyną z powolnienia kompa. Którą ładkę odinstalować? Może ktoś się
spotkał z podobnym przypadkiem. Dziękuję z gory za pomoc.
pzdr,
<WojtaS>