Re: W dalszym ciągu problem z IE

Autor: maranta1 <maranta1_at_o2.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 11:40:29 MET DST

Wczoraj już się tym nie bawiłam, zostawiłąm na dzisiaj... ale zanim co, to
znalazłam i zainstalowałam program WinXP Manager. Jest tam dostępna opcja
reinstalacji IE, czyli znowu nowy na nieodinstalowany stary. Dałam
przeglądarce ostatnią szansę. Teraz po reinstalacji w zasadzie jest to
samo... z tym, że wreszcie(!) pojawił się jakiś komunikat.

Instrukcja spod "0x02575262" odwołuje się do pamięci pod adresem
"0x0000001c". Pamięć nie może być "read".
Kliknij OK, aby przerwać działanie aplikacji
Kliknij Anuluj, aby rozpocząć debugowanie programu

Więc mam teraz dwie opcje do wyboru, co prawda czego bym nie wybrała, to
kończy się zniknięciem IE z ekranu.
Najlepsze jest to, że gdy nie wybiorę niczego... to IE działa normalnie,
mogę wybrać każdą stronę... przeszkadza mi tylko ten komunikat, który jest
zawsze górą, ale go przesuwam w różne kąty.

Zanim zrobię instalację od nowa jak mi poradziłeś, przesyłam ten komunikat,
może on na coś naprowadzi. Może da się teraz łatwiej problem usunąć.