Re: Program do archiwizacji danych sieciowych

Autor: y0ss <basiltherat_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 11:07:24 MET DST

Użytkownik "Grzegorz" <grzegorznw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:c9thgm$kgo$1@korweta.task.gda.pl...
> Witam
>
> Poszukuje jakiegos programu do robienia archiwizacji danych .
>
> Mam w sieci 2 servery i musze robic backup baz danych znajdujacych sie na
> tych kompach.
> Szukam jakiegos programu dla Windows w ktorym mozna ustawic robienie
backupu
> konkretnych katalogow o konkretnej godzinie na kilku komputerach z
> wykorzystaniem sieci.
>
> Najlepiej gdyby to bym darmowy program.
>

> Dzieki

hehe, darmowe to jest at i net use i xcopy i powinno wystarczyć, a jak
rozwiążesz problem dostępu do otwartych pilków baz danych? ale rozumiem, że
wiesz jak
pod windę standard to arcserve i backup exec, niefortunnie każdy z nich
kosztuje kolejno 2900 i 1900 netto, plus agenci otwartych plików do baz po
średnio 2000 netto - więc niewesoło, każdy z tych programów umożliwia
kopiowanie danych przez sieć, ale to standard
y.