Re: tekstowe narzedzia edycji rejestru

Autor: RadekM <quelque_at_poczta.onet.niet.spam.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 23:22:48 MET DST

Dnia Sat, 05 Jun 2004 20:10:26 +0200, Tomasz Onyszko naciapral(a) na grupie:
[...]
> jezeli przez edcje rozumiesz to dodawnia / usuwanie / itp danych z
> rejestru na poziomie linii polecen to polecam reg.exe - znajdziesz w
> support tools

thx za odpowiedz
a teraz sie nie smiejcie:
o reg.exe wiem, natomiast wspomniana wczesniej stronke opuscilem ledwie
rzuciwszy na nia okiem (bo szukalem czego innego), i teraz nie wiem czy
nie omawiala wlasnie chociazby reg.exe czy tez moze jakiegos bardziej
interaktywnego programu :)
ostatecznie poradze sobie reg.exe-kiem ale jesli ktos slyszal o 'tekstowej'
wersji regedita to bede wdzieczny za informacje

--
Quelque
JMP $fce2