apache - uslugi - nie dziala :(

Autor: ukash <gkc_at_no-spam.inetia.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 21:06:31 MET DST

        Mam zainstalowanego apacha, wszystko dobbrze dzialalo dopoki nie
zrobilem resetu. Po resecie apache odpalil sie sam w uslugach ale po
wywolaniu w przegladarce localhost nic nie dziala :( Udalo mi sie jakos
raz go odpalic po wylaczeniu go w uslugach wlaczeniu kompa wlaczeniu na
reczne i odpalenie z consoli net start apache.
        Jest to jednak troche bez sensu wie ktos moze dlaczego to moze nie
dzialac i jak to naprawic?

--
ukash