tekstowe narzedzia edycji rejestru

Autor: RadekM <quelque_at_poczta.onet.niet.spam.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 20:00:12 MET DST

witam
szukam narzedzi to edycji rejestru w trybie tekstowym (powloka cmd)
kiedys mi wpadla w oko stronka z opisem czegos takiego wiec wiem ze
taki program jest, niestety przeszukalem 'zakladki' ale chyba wtedy tej
stronki nie dodalem sobie :( a teraz przeszukalem google i jak wpisze
zbyt ogolne slowa kluczowe to znajduje mase smieci, a jak zbyt dokladnie
to zas nic nie znajduje, moze tu ktos zna nazwe takiego programiku?
TIA

--
Quelque
JMP $fce2