hasła w xp-home

Autor: stelmi <stelmi_74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 18:50:36 MET DST

Witam; mam taki problem z win xp home: wiem, że wiekszość zaawansowanych opcji
w xp-home jest ukryta, ale jest możliwość ich uruchomienia. Otóż chodzi mi o
problem z hasłami użytkowników, a ściślej o to, co w linuksie i windowsach nt,
xp-pro i 2000 jest standardem: aby można było ustawić ważność hasła, czas jego
zmiany i ewent. komunikat o zbliżaniu się daty wygaśnięcia hasła ( wiem, że w
tym momencie niejeden z Was powie, że w xp-home nie jest to możliwe, ale wiem,
że jednak idzie to uruchomić ). Z góry dziękuję za wszelkie porady.