klient 98 i AD

Autor: Jarl <jarl76_at_go2.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 12:26:22 MET DST

Hej
Mam sieć na serwerze win 2000 srv i 12 stacji z win 98 SE. 98 uczyniłem
klientami AD. Wszystko ładnie się loguje. Chcialbym na 98 okroić uprawnienia
z serwera. Wiem że nie mogę zrobić tego poprzez zasady grup, tylko za pomoca
poledit. Stąd moje pytanie , czy wystarczy że wrzucę config.pol do folderu
Netlogon na serwerze, czy coś jeszcze muszę extra zmieniać na klientach.

Jarek