Popup na QuickLaunch

Autor: Andrzej Kaczmarek <ak_at_wroc.vulcan.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 23:56:02 MET DST

Witam!

Poszukuję od dłuższego czasu programu, który posłużył by jako zastępnik paska
QuickLaunch. Funkcjonalnie ma być on identyczny, przy czym ma posiadać jedną
dodatkową cechę: możliwość dodania przycisku z rozwijanym menu. Przy czym po
kliknięciu w ikonkę bezpośrednio odpala predefiniowany program.
Idealnie nadawała by się do tego celu sztuczka z CascadeFolderBands, gdyby dało
się zmienić folderowi ikonkę (zapewne wykonalne), ale przede wszystkim dało się
ustawić ten predefiniowany program zamiast domyślnego otwierania się folderu.
Jedyne co jak dotąd znalazłem to TrueLaunchBar, przy czym jak dla mnie jest on
po prostu mocno przebajerowany. Nie potrzebuję żadnych zegarków, latających
ikonek, skórek i nie wiadomo czego - tylko popupy. Czyli prostota bardzo mile
widziana. Spotkał się ktoś z takim programem?

--
pozdrawiam,
Andrzej