Re: ISASS.exe - help!!

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa <spam_goes_here_at_takeda.tk>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 21:47:15 MET DST

On Fri, 4 Jun 2004 20:04:42 +0200, Piotr Krzyżański wrote:

> Eeee--> nie piszą - nie oznacza, że nie czytają :))

tak właśnie myślałem :P

> Spoko - ale raz nie zawsze.... ;)

chyba jednak pl.comp.security jest lepsze do tej dyskusji, tylko że
moderowana więc na odpowiedzi trzeba długo czekać.

Z mojej strony EOT (chyba że ktoś jeszcze będzie chciał kontynuować
dyskusję :)

--
takeda@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, GG# 113344, TLEN: taked4
EMAIL: 6d3cq1u02@NOsneakemailSPAM.com