Re: ISASS.exe - help!!

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa <spam_goes_here_at_takeda.tk>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 19:09:25 MET DST

On Fri, 04 Jun 2004 10:34:58 +0200, Tomasz Onyszko wrote:

> Prosilem priv - dla mnie na grupie EOT bo to nie jest forum

geez, zawsze chce się mieć ostatnie zdanie w dyskusji :)

> (...)
> nawet napisalem odpowiedz na tego posta ale zdecydowalem sie nie slac go
> dalej na grupe

na priv nie ma sensu, bo wiem że Ciebie nie przekonam, a nawet jak by mi
się udało to co z tego? Tego typu tematy najlepsze są do dyskutowania na
grupie, z tym, że jak tylko dwie osoby dyskutują to faktycznie nie ma
sensu.

--
takeda@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, GG# 113344, TLEN: taked4
EMAIL: 6d3cq1u02@NOsneakemailSPAM.com