prosze o pomoc w usunięciu robala lub wirusa

Autor: Krzysiek.T <Krzysztof.Taporowski_at_telekomunikacja.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 11:38:39 MET DST

mam coś takiego co nazywa się optimize.exe nie działa na to antywirus ani
ad-aware . Znalazłem to w rejestrze i niestety nie można go z niego wyciąć.
Robal lub wirus powoduje zmiane strony startowej w IE.
Po wycieciu w rejestrze Dfault page, Start page lub ich zmianie na inne
wracają samoczynnie na strone którą wyciąłem.
Prosze o pomoc bo juz siły nie mam.

Pzdr. Krzysiek