Re: zablokować dostęp do IE

Autor: JerzyM <jerzym_at_no_spam.tenbit.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 08:18:08 MET DST

> Na bramce internetowej zablokować IP komputerów, które nie
> mają mieć dostępu do sieci :)
>
> Przy takiej ilości informacji, jakie podałeś, to jedyna
> możliwa rada.

To niestety nie wchodzi w rachubę - po prostu nie mam dostepu do konfiguracji routera. Póki co radziłem sobie tak że wszystkim wpisywałem na pałkę adres Proxy do konfiguracji, a niechcianych wycinałem w konfiguracji Squida :-)
Niestety stary IE lubił gubić te ustawienia.

Jedynym rozwiązaniem jest fizyczne wypi...nie IE z kompa bo user zawsze coś wymyśli :-((
Da się coś takiego zrobić ??