Re: Panel Sterowania z uprawnieniami administratora.

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <oynpx.sbk_at_2pbz.cy_ROT13>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 15:39:54 MET DST

Marcin Jurczuk wrote:

> Świetnie - ale akurat Start/Panel Sterowania/Połączenia sieciowe -
> NIE : ( Jak rownież np: Start/Panel Sterowania/Połączenia
> sieciowe/Połączenie Lokalne.

Nie ma to jak precyzyjny opis problemu i wymagań!? ;o)

> A tam się musze dostać ...no nic - będę musiał się przelogowywać ..

Wcale nie - jeśli się uprzesz oczywiście. ;-) Potrzebny będzie Total
Commander (sprawdzałem na wersji 6.0). W opcjach folderów należy włączyć
pokazywanie Panelu sterowania w oknie Mój komputer. Teraz uruchomić
należy program TC jako Admin (Uruchom jako...). W otwartym, w trybie
administratora, TC skorzystać można z utworzonego przycisku (lub pozycji
menu) wykonującego polecenie "cm_OpenDrives" - patrz manual od TC.
Polecenie to otwiera w panelu zawartość okna Mój komputer. Teraz można
wejść do Panelu sterowania i korzystać z jego funkcji na uprawnieniach
Admina. 8-)

--
--=== Black Fox ===--
--== GG: 1138706 ==--