Re: nowy user w AD (win2003) problem

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 20:28:03 MET DST

Dariusz Szymański wrote:
> witam,
> moj problem:
> po dodaniu usera do Active Directory i probie logowania na niego wyrzuca mi
> "the local policy of this system does not permit you to logon interactively"
> co trzeba zmienic i gdzie zeby mozna bylo sie zalogowac?

a gdzie sie nim logujesz? na serwer / na stacji
generlanie ustawienia log on locally - czy jak to jest w Windows 2003
Allow to log on locally na maszynie lub GPO ktore obejmuja maszyne nie
pozwalaja na logowanie sie uzytkownika do tej maszyny.

sprawdz ustawienia w lokal security policy, lub w GPO ktore masz
nalozone na domene - pewnie gdzie brakuje grupy domain users

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl