Pulpit zdalny / wylogowywuje

Autor: Kyokushin <xlbxhfuva_at_nhgbtens.cy>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 16:00:40 MET DST

Witam

Mam problem z podłączaniem pulpitu zdalnego do mojego komputera, przedstawia
się to w następujący sposób:
- jeżeli użytkownik jako który się łączę z zewnąrz jest zalogowany lokalnie,
podłączenie pulpitu przebiega poprawnie, mam dostęp z zewnątrz
- jeżeli użytkownik jako który się łączę NIE jest zalogowany (musi nastąpić
niejako proces logowania a nie przełączenia jak w powyższym) wtedy następuje
podłączanie, widzę tapete pulpitu (ikonek nie widze) a następnie widzę
"zapisywanie ustawień" i "wylogowywanie", no i mnie rozłącza.
Kiedyś udało mi się to naprawić, jednak nie mogę sobie w żaden sposób
przpomnieć jak to zrobiłem, wczoraj przeinstalowywałem windows (z formatem
partycji) z tego powodu i o dziwo dalej jest tak samo :/
Od zainstalowania windowsa w zasadzie nic nie zmieniałem poza
zainstalowaniem driverów etc..

--
Pozdrawiam
Kyokushin