Re: Komp nie dostaje IP z DHCP

Autor: Piotr Lipski <xpil_at_nie.interia.spamuj.bo.pl.w.ryj>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 10:30:08 MET DST

Użytkownik "beks" <beks22WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:0b00.0000099a.40bed9b2@newsgate.onet.pl...

> do AP niestety nie mam w zaden sposob dostepu, poniewaz tak jak pisalem
jest to
> publiczny dostep, moge ewentualnie poszukac jakiegos admina
odpowiedzialnego za
> to, w jaki sposob moge sprawdzic czy AP dziala jako DHCP?

Sprawdź adres IP serwera DHCP na innym kompie (na którym działa poprawnie
klient dhcp), następnie pingnij ten serwer DHCP, po czym sprawdź w lokalnym
cache-u ARP macadres tego serwera i na podstawie pierwszych 24 bitów
macadresu spróbuj wywnioskować, czy to jest accesspoint bezprzewodowy czy
raczej nie.

--
PL