Re: montowanie voluminów

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 18:01:05 MET DST

On Wed, 02 Jun 2004 14:33:26 +0200, Radosław Sokół wrote:

> Nie testowałem nigdy tworzenia zasobów na wolumenach, które
> nie mają nadanych liter lub są niezamontowane. Musiałbyś to
> sprawdzić.
>
> Samego DFSa już nie obchodzi jak są zamontowane zasoby, muszą
> być po prostu zasobami.

No właśnie - muszą być zasobami. Jeśli coś jest niezamontowane w systemie
to system tego nie widzi (nie ma "świadomości" istnienia wolumenu w
systemie - "wie" że ma coś na dysku), więc nie może tego udostępnić jako
literka dysku czy katalog, czyli pod DFS chyba nie podpadnie ...
To tak jakbym chciał udostępnić partycję /dev/hdax nie montując jej w
uniksie.
Nie da rady wg mnie.
Pozdrawiam
Piotrek