Re: montowanie voluminów

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 13:35:31 MET DST

On Wed, 02 Jun 2004 11:19:26 +0200, Radosław Sokół wrote:

> Obawiam się, że nie będzie to możliwe. Generalnie jakakolwiek
> redystrybucja podmontowanych zasobów sieciowych jest niemoż-
> liwa. Nie możesz zastosować DFS i stworzyć drzewa różnych
> udziałów znajdujących się na różnych serwerach? DFS tworzy
> z udziałów właśnie drzewiastą strukturę udającą katalogi.

Ale chyba by udostępnić jakiś zasób musi go najpierw gdzieś podmontować? W
dokumentacji do 200x Server nie ma chyba nic o tworzeniu DFSa z
niezamontowanych wolumenów?
A jeśli ma juz zamontowany katalog to net use i kolejny drive w systemie
jest. Jeśli chce ako katalog to tak jak mówiłeś - DFS.

Pozdrawiam
Piotrek