co dalej po usunięciu wirusów?

Autor: Anulka <aniamulka.skasuj_at_op.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 12:45:45 MET DST

Witam wszystkich serdecznie :). Może tutaj ktoś mi pomoże.
Mam problem najprawdopodobniej spowodowany
pozostałościami po wirusach Nie uśmiecha mi się instalowanie systemu od
nowa i mam nadzieję, że da się to jakoś "wyleczyć" (Win XP). podam więc
kilka informacji, które z pewnością będą pomocne:

Raport skanera mks. Teraz nic nie wykrywa.

Raport z 26-04-2004

C:\WINDOWS\487_1.exe Dialer.Porno.E - plik usunięty
C:\WINDOWS\md.1408_1.exe Dialer.Porno.K - plik usunięty
C:\WINDOWS\NOTEPAD.EXE Trojan.Downloader.Small.Jc - plik usunięty
C:\WINDOWS\system32\notepad.exe Trojan.Downloader.Small.Jc - plik
usunięty
C:\WINDOWS\system32\dllcache\notepad.exe Trojan.Downoader.Small.Jc -
plik usunięty
C:\WINDOWS\pulpit.exe Dialer.Porno.Ad plik usunięty

Tego samego dnia zrobiłam skanowanie jakieś 30 minut później i:

C:\WINDOWS\notepad.exe Trojan.Downloader.Small.Jc - plik
usunięty

Komputer bardzo wolno mi działa. Nawet na Wordzie nie da się pracować. Wolno
działa internet, wolno otwierają się pliki itp. Komputer lubi się
zawieszać - występuje wtedy brak odpowiedzi systemu, muszę zamknąc aplikację
(długo zamyka).W tym samym czasie mogę mieć otwarte inne aplikacje, które
działają (oczywiście wolno). I jeszcze jedno - dzisiaj mam wrażenie jakbym
cały czas słyszała dźwięk (non stop)taki, jak przy otwieraniu lub zamykaniu
pliku (albo klikaniu w klawiaturę).
Co zrobić żeby pozbyć się pozostałości po tych wirusach , bo cały czas
jestem przekonana, że to one są winne. Może dokonały się jakieś zmiany w
rejestrze.
Może poradzicie mi co tu robić?

Pozdrawiam,
Ania