Re: Czym monitorowac pamiec ??

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 10:09:06 MET DST

> 'Menedżer zadań' windows wyświetla dość informacji o procesach ( z menu
Widok ->
> wybierz kolumny).

No wlasnie nie pokazuje tego jak trzeba. Wg niego mam kupe wolnej pamieci.

jeśli
> masz W2000, XP lub NT.

O tym nie pomyslalem. Zobacze co tam moge wrzucic aby jakos to znalezc.

> Problem napewno tkwi w niezwalnianiu pamięci przez twój program ew. przez
> komponenty obce lub nawet te z Delphi np. TCPSerwer. Napisz jakie
komponenty
> używasz.

No tak wlasnie podejrzewam, ze to obce komponenty lub baza danych. Bo
pozamykam wszytskie formatki, zostaje mi tylko glowna, a w niej w petli nic
mojego nie pracuje. Z tego wynika, ze ktorys z komponentow wczesniej
odpalanych cos daje czad (jakies procesy poodpalal itp). Jako winowajce
widze glownie RXLib lub Indy.

Fantom