Re: jak w XP przenieść Moje dokumenty

Autor: Black Fox <oynpx.sbk_at_2pbz.cy_ROT13>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 10:35:09 MET DST

Kajetan wrote:

> Najlepiej zrobic to podczas instalacji, deklarujac w winnt.sif czy innym
> unattend.txt w sekcji [guiunattend] ProfilesDir=gdziestam:\costam..
> Ale jesli masz juz zainstalowane, to mozesz 'per user' pozmieniac to w
> rejestrze, pamietaj tylko ze tam userzy reprezentowani sa SIDami a nie ich
> nazwami, musisz wiec sciagnac (http://www.chem.msu.su/~rudnyi/NT/)
> user2sid.exe. Jak juz bedziesz mial SIDy, idz do hklm\software\microsoft\windows
> nt\currentversion\profilelist i zmien profileimagepath na takie jakie cie
> [...]

Patrzę na ten watek i jedna rzecz mnie zastanawia. Autor pytał /zdaje
się/ o przeniesienie /jedynie/ folderu "Moje dokumenty" i jednoczesne
wskazanie dla wszystkich użytkowników tego samego /wspólnego/ folderu
"Moje dokumenty". Tymczasem otrzymał "receptę" na przeniesienie katalogu
z całymi profilami na inny dysk. 8-) Mimo tego, że będzie to
przeniesienie o wiele większej ilości danych niż autor sobie życzył oraz
mimo tego, że po takiej operacji katalog "Moje dokumenty" nie będzie
stały dla wszystkich użytkowników (nie będzie wskazywał na przykładowe
"D:\Moje dokumenty") - to taka odpowiedź go jednak zadowoliła... :o)

--
--=== Black Fox ===--
--== GG: 1138706 ==--