Czym monitorowac pamiec ??

Autor: Fantom <szczukot_at_poczta.onet.pl.usunto>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 17:58:35 MET DST

Witam
Poszukuje programu do monitorowania progrmaow, watkow itp.
Od jakiegos czasu mam problemy ze swoim programme (CBuilder + Sybase). W
pewnym momencie, mimo ze w progrmaie nic sie nei robi, komp zaczyna mulic.
Procesor skacze tam i z powrotem, a uzycie pamieci rosnie w nieskonczonosc.
Menadzer zadan pokazuje, ze moj progrma zabiera z 50 MB i baza Sybase tez z
50 MB. Nie wiem co sie dzieje z reszta. Caly czas cos ja zzera i nic mi nie
pokazuje co to. Po kilku minutah takiego mulenia juz mam 1 GB pamieci
wirtualnej uzytej. I tak leci az do zwiechy kompa, bo na dysku miejsca na
swap brakuje :)
W zwiazku z tym, szukam czegos prostego, co pokaze mi procesy, watki itp.
Ile zabieraja czasu procesora, oraz ile pamieci.

Fantom
fur : winnt