FPSE 2002 / IIS 6.0 / Windows 2003 - nie do końca działa

Autor: <lucas_at_resitez.net>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 16:00:55 MET DST

Witam!
Mam na maszynie z Windows Server 2003 Ent. zainstalowanego IISa 6.0 i
FrontPage 2002 Server Extensions. W IISie jest dodana domena,
rozszerzyłem ją rozszerzeniami FP, we FrontPageu XP stworzyłem witrynę
Web i opublikowałem ją. Wszystko fajnie/dobrze. Ale... Nie działają
komponenty Web, które dodałem w w/w programie. Gdy próbuję skorzystać z
wyszukiwarki dostaję taki komunikat błędu:
404 - This page cannot be found
(http://testowy.top100.net.pl/_derived/nortbots.htm)

lub

404 - This page cannot be found
(http://wjp.top100.net.pl/_vti_bin/shtml.dll/search.htm)

A zamiast licznika odwiedzin, dostaję obrazek o treści:
Hit Counter
(http://testowy.top100.net.pl/_vti_bin/fpcount.exe/?Page=index.htm|Image=2)

Próbowałem wielokrotnie dodawać / usuwać FPSE przez Dodaj/Usuń Programy,
ale bez skutku. Próbowałem zainstalować rozszerzenia ściągnięte ze
strony Microsoftu (fpse02_x86_ENG.exe) - nic. Próbowałem z FPSE
dostępnymi na liście składników systemu Windows - też nic.
Skończyły mi się już pomysły, co mam zrobić. Jestem otwarty na sugestie...

--
pozdrawiam,
Łukasz Czejgis