Re: Przełączanie użytkowników w Windows Server 2003

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 15:51:58 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> AD jednocześnie do sieci prywatnej oraz do Internetu dwoma
> interfejsami sieciowymi, który tylko jeden miał obsługiwać
> klientów. Było to tam odradzane. Ale szczegółów teraz nie
> podam.
aaa to wierze, ja ci tez odradze podalaczanie DC do internetu :) czyli
wyjatkowo zgodze sie z technikiem MS :)

> Ja wierzę, że przy wielu interfejsach lokalnych to może
> bez problemu działać. Ja w czasie testów wykryłem, że
> włączenie systemowego firewalla na jednym z interfejsów
> powoduje już jakieś drobne problemy, a ICS całkiem blokuje
> okresowo DFS (a więc SYSVOL i polisy dla Windows XP choćby).

nie no uruchamianie ICS w takiej wersji jak jest teraz jest wogole
porazka dla DC - jak chcesz juz jakos ograniczac ruch do DC to jednak
stosowanie protezy filtrow IPSec jest lepsze

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl