Wyłączający się dźwięk maksymalizacji/minimalizacji okna

Autor: |\\/|arci|\\| <em.en_at_g.a.z.e.t.a.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 11:08:26 MET DST

System: Windows 2000 SP4
Od jakiegoś czasu zauważyłem coś takiego: po jakimś czasie od
uruchomienia systemu, przestaje być odtwarzany dźwięk przypisany do
maksymalizacji i minimalizacji okna. W sumie drobiazg: okna działają
normalnie, ale mnie to trochę irytuje. Sprawdzałem ustawienia - do
odpowiednich zdarzeń, cały czas są do nich podpięte odpowiednie pliki
wav, można też je odtworzyć.
Po zresetowaniu systemu wszystko wraca do normy, przynajmniej na jakiś
czas. Czy spotkał się ktoś z czymś podobnym, nie bardzo wiem gdzie mam
szukać przyczyn.

--
|\/|arci|\|                      e|\/|.e|\| gazeta.pl
Uwaga na dodatkowe kropki w adresie e-mail w naglowku