Re: Win2k + Kerio 2.14 = problem :(

Autor: Narcyz Knap <narcyz_at_killspam.edu>
Data: Mon 31 May 2004 - 21:44:22 MET DST

Grzegorz Niemirowski wrote:
> Nadaj prawa do uruchamiania prorgamu wyświetlającego ikonkę tylko
> adminowi.

Dzieki za sugestie. Poszedlem tym tropem, chociaz nie udalo mi sie
zlokalizowac odrebnego programu odpalajacego ikonke w trayu. Okazuje sie
bowiem, ze robi to zasadniczy program firewalla dzialajacy oczywiscie w
trybie uslugi z prawami lokalnego konta systemowego. Odebranie uzytkownikom
uprawnien do foldera Kerio oczywiscie nic nie daje bo usluge odpala system.
Jesli zas zabronie systemowi dostepu to bedzie to rownoznaczne z wylaczeniem
uslugi, tak mi sie przynajmniej wydaje...
Rzutem na tasme, w opcjach uslugi odhaczylem "Zezwalaj usłudze na
wspoldzialanie z pulpitem". Wydaje sie, ze odnioslem zamierzony efekt, tzn.
firewall dziala a ikonki w trayu nie ma! Jednakze po kazdym restarcie (lecz
na szczescie nie po zwyklym przelogowaniu) pojawia sie na ekranie komunikat:
"StartInfoShowSwitch: OpenInputDesktop error 1 - desktop will not be
switched !". Wyglada na nieszkodliwy ekekt uboczny, chociaz fajnie by bylo
znalezc bardziej elegancki sposob rozwiazania problemu. Prosze o komentarz.
Za wszelkie uwagi z gory dziekuje.
Pozdrawiam grupowiczow,
Narcyz Knap