Re: problem z odzyskaniem danych: szyfrowanie pod NTFS

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 17:14:47 MET DST

dust wrote:

> zaszyfrowałem foldery, pliki ..... nie odszyfrowałem ich przed
> przeinstalowaniem systemu i aktualnie nie mam dostepu do nich.
>
> za każdym razem przy instalacji tego samego oprogramowania i przy tym samym
> koncie jest tworzony różny klucz czy też inny odcisk certyfikatu ?
>
> czy mam szanse odzyskania danych ?

jezeli zachowales swoj poprzedni profil itp to sprawdz

EFS Key http://www.lostpassword.com/efs.htm
Advanced EFS Data Recovery http://www.elcomsoft.com/aefsdr.html
http://www.beginningtoseethelight.org/efsrecovery/index.php

jezeli nie masz danych uzytkwnikow i dostepnych kluczy to niestety dane
sa stracone

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl