Re: XP i NAV

Autor: lupota <lupota_at_[NOSPAM>
Data: Sun 30 May 2004 - 12:45:49 MET DST

Dnia 2004-05-30 12:18, Użytkownik paveuek napisał:
> Na wielu maszynach o różnych konfiguracjach NAV jakoś nie chce poprawnie
> wystartować wraz z uruchomieniem XP.
> Objawia się to tym, że NAV uruchamia się w pełni jakieś 30sek-1min po
> rozpakowaniu się całego systemu. W tym czasie dostęp do wszystkich dysków
> jest niemożliwy, a ikonka NAVa w tray'u jest przekreślona - tak jak
> wyłączenie autoochrony.
> W momencie kiedy NAV zdecyduje sie uruchomić w pełni, komputer strasznie
> miele dyskiem twardym i flopem.
> Co moze być tego przyczyną? Czy ja coś źle robię?

IMHO to ma związek z aktualizacją bazy wirusów. Jakie masz łącze ?
Mi się tak robiło jak miałem ASTER CITY i jak wiadomo XP automatycznie
inicjował połączenie z internetem. Teraz mam Neostrade i łączę się
"ręcznie" i tego efektu nie ma. Spróbuj zmienić config autoaktualizacji.
Rozumiem że nie masz żadnych dodatkowych firewalli czy innych programów
antywirusowych ?