FAT32->NTFS na systemie

Autor: Marek <viking111_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 08:11:25 MET DST

Witam.
Zastanawiam się czy dałoby się przekonwertować partycję FAT32 na NTFS na
której obecnie chodzi system? Na pewno bez problemu pójdzie nie systemowa bo
to już przerabiałem ale czy taka zmiana na systemowej nie spowoduje
wyłożenia Windowsa? Instalowałem cały system od nowa wczoraj więc nie
uśmiecha mi się robic tego samego jeszcze raz gdyby coś poszło źle.

Pozdrawiam