Re: bezpieczenstwo udostepniania

Autor: k <nara_at_spamerom.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 03:09:57 MET DST

> przybylem tu z innej grupy szukajac jak przy pomocy REGfile'a wylaczyc
> defaultowo udostepnione katalogi w XPkach, NTkach, 2k itp...

> A to stadko nie loguje sie do domeny?
> Jesli nie, to raczej Ci tak "REG" nie bedzie potrzebny,
> poniewaz i tak zrobia to, co beda chcieli....

nie nie, to jest siec LAN, z udostepnionym na serwerze netem.
nie ma zadnej domeny windowsowej, chodzi o to by "pani zosia nie majaca
bladego pojecia o udostepnianiu" mogla sobie w prosty sposob wylaczyc
defaultowo udostepnione zasoby, badz by nie umieszczala swoich prywatnych
plikow w katalogu udostepnionym.

Potem moga sobie robic co chca, to ma byc REG dla osob totalnych lamerow,
dla ktorych internet to tylko www.
Zrobi sie im stronke www ze screenami [nadwyraz skuteczna metoda] co maja
klepnac i bedzie spokoj [na jakis czas].

Moze ktos cos takiego napisac ? ja z windowsow nie jestem "mocny" dlatego
tez do was - fachowcow - pisze.