Partition Magic i naprawa błędu - help!

Autor: bk <blase16_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 21:23:08 MET DST

Używam PM8. Miałem dwie partycje: C i D. Chciałem stworzyć jeszcze jedną
partycję, wykorzystując miejsce z D. Wybrałem właściwe opcje i program
zaczął pracować. Najpierw zmniejszył D:, potem zaczął na zwolnionym
obszarze tworzyć nową partycję. W tym momencie zasilanie szlag trafił na
sekundę i komp się zresetował.

Skutek jest taki, że partycja D: jest teraz widoczna tylko w Partition
Magic, jako typ "type07", a komputer jej nie widzi. Czy jest jakiś sposób,
żeby przekonać kompa, że tam naprawdę jest parytcja NTFS? Bardzo mi zależy
na danych, które tam ciągle są.

Z góry dzięki za pomoc!