Norton Ghost , Win2000 - obraz ??!!

Autor: Raf <vangoth_at_wp.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 16:12:16 MET DST

Witam serdecznie

Zrobiłem obraz partycji C Norton Ghost-em ze zgraniem go na płyty CD-RW
(zajęło 5). Mam zainstalowany system Win2000 Prof a system plików na zgranej
partycji to NTFS. Problem pojawił się taki że teraz chcąc podejrzeć ten
zgrany obraz w Norton Ghost Explorator nie daje się jakgdyby go "podejrzeć"
(otworzyć). Czy tak być powinno czy też zrobilem coś nie tak przy zgrywaniu
???!!!. Dodam iż obraz robiłem używając Norton Ghost 2003. Proszę o
jakąkolwiek rade bądz informacje.

Dzięki wielkie z góry

Pozdrawiam
Raf