Re: Platforma NET Framework 1.1

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Sat 29 May 2004 - 13:14:50 MET DST

> Co nie znaczy, że oprogramowanie powinno na nim działać tak,
> jak na Pentium 200 MHz. Po to są szybkie komputery, by programy
> działały niebywale szybko, a nie by "programiści" co tylko
> klikać potrafią mogli w parę wieczorów stworzyć sporą aplikację.

Klasy low-end nie oznacza "tak szybkie jak Pentium 200 MHz"
tylko raczej "najwolniejsze w sprzedaży modele"

A jeśli chodzi o wydajnosć .NET'a to miło się ostatnio zaskoczyłem
gdy porównywałem prędkość działania algorytmu obliczania
wyznacznika macierzy zamplemetowanego
w C++ z wykorzystaniem klasy vector z biblioetki STL
do przechowywania wierszy macierzy
i w C# z wykorzystaniem klasy System.Array
Spodziewałem sie iż wersja w C# będzie o kilkadziesiąt procent wolniejsza od wersji w C++
Zdziwiłem się jedak kiedy wersja w C# okazała sie dwukrotnie szybsza od wesji w C++
pomimo zastowowania w C++ wszystkich oferowanych przez kompilator optymalizacji.

--
Robert Winkler